środa, 15 lipca 2015

Stara Mydlarnia ECO Receptura- Arganowa seria do włosów.


Hej Kochani,
Dziś napiszę o dwóch produktach z firmy Stara Mydlarnia z serii ECO Receptura Argan. Ostatnio bardzo polubiłam się z tą firmą w szczególności, że produkty, które oferuje mają bardzo dobre składy.





 MASKA DO WŁOSÓW ECO RECEPTURA ARGAN



To pierwszy kosmetyk z tej serii po jaki sięgnęłam. Kupiłam ją na targach za cenę 29 złotych a regularnie można ją nabyć za 39 złotych. 

Z opisu wynika, że jest to:"Odżywcza maska na bazie substancji aktywnych pochodzenia roślinnego z olejem arganowym, proteinami pszenicy i jedwabiu, keratyną, prowitaminą B5 i witaminą E oraz specjalnie dobraną mieszanką 12 ziół.
Przeznaczenie: włos słaby, wypadający oraz z problemem łojotokowym skóry głowy.
Dzięki tym naturalnym składnikom włosy stają się nawilżone i wygładzone oraz bardziej elastyczne. Maska sprawia, że znacznie mniej wypadają, są mocne i błyszczące. Dodatkowo witamina E chroni włosy poddawane zabiegom farbowania i rozjaśniania, neutralizując wolne rodniki, powstające na skutek utleniania włosów.
Stosowanie: po umyciu nałożyć na mokre włosy, pozostawić na parę minut, a następnie spłukać.
0% parabenów, 0% PEG-ów, 0% silikonów, 0% SLES, 0% barwników, 0% olejów ropopochodnych."


 Zaimponował mi skład tej maski. Sięgam po nią średnio raz w tygodniu trzymając na włosach ok. 20 minut - uwielbiam robić takie a' la SPA w domu :)


Produkt ma bardzo intensywny zapach i nawet gdy wysuszymy włosy utrzymuje się dość długo. Dla jednych to plus, dla innych minus. Mi to odpowiada i kojarzy się z wysokiej jakości perfumami. Konsystencja maski jest ni to gęsta, ni to rzadka- taka akurat. Przy lekko wilgotnych włosach można bez większego problemu równomiernie rozprowadzić ją na włosach.


Moim zdaniem maska jest wydajna. Używam jej już ponad miesiąc i zostało mi nieco ponad 200 ml z 300 ml, które kupiłam. Zauważyłam, że ma dość niskie noty chociażby na Wizażu. Zastanawiam się dlaczego? Jak dla mnie jest świetna. Cudownie nawilża włosy, powoduje, że są gładkie, lśniące i bez problemu rozczesują się. Obecność składników takich jak: olejek arganowy, keratyna, 12 ziół, (m.in szałwia i rumianek), witamina E, d-phantenol i proteiny zbóż,  działają na moje włosy zbawiennie.

MOJA OCENA: 5/5


SZAMPON DO WŁOSÓW ECO RECEPTURA ARGAN



 Skoro maska mi się sprawdziła, dlaczego by nie sięgnąć po szampon z tej samej serii?  

Producent mówi, że jest to: "Naturalny szampon do włosów z dodatkiem oleju arganowego oraz kompleksu 12 ziół, a także protein pszenicznych, prowitaminy B5, keratyny. Kompozycja ziół działa na skórę leczniczo, keratyna uzupełnia niedobór naturalnych składników budujących strukturę włosa. Olej arganowy głęboko odżywia, nawilża oraz poprawia elastyczność. Włosy stają się mocniejsze, pełne blasku, nawilżone oraz wygładzone.
Przeznaczenie: włosy przetłuszczające się u nasady i suche na końcach. "

Cena: 33zł / 500ml



 Tu po raz kolejny urzekł mnie skład i zapach. Rewelacja! Dodatkowo pojemność to 500 ml więc starczy na długo. Być może zapach jest zbyt intensywny gdy użyjemy szamponu + maski, ale dla mnie to nie jest żaden problem- wręcz przeciwnie.



 Szampon ma przezroczystą konsystencję, która nie jest zbyt rzadka. Pozytywnie zaskoczyło mnie to, że produkt dobrze się pieni i jest wydajny. Spodziewałam się, że po naturalnym szamponie włosy będą tępe w dotyku i pojawi się problem z ich rozczesaniem. Nic bardziej mylnego!
Jestem nim oczarowana :)

MOJA OCENA: 5/5


Bardzo pozytywnie zaskoczyły mnie powyższe kosmetyki. Nie zauważyłam zbyt dużo opinii na ich temat, a szkoda, bo są to produkty godne polecenia. Moje włosy bardzo polubiły się z produktami z serii ECO Receptura Argan i sądzę, ze zapoznam się też z innymi  specyfikami do włosów marki Stara Mydlarnia
Serdecznie Wam polecam!

Jakie produkty do włosów używacie i polecacie? Macie swoje hity?
pozdrawiam,
Semika













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz