niedziela, 5 marca 2017

Catrice HD Liquid Coverage 010, 020, 030 PORÓWNANIE KOLORÓW

Hej Kochani,

dziś czas na krótki wpis na temat osławionego już podkładu Catrice HD Liquid-Coverage Foundation
Skuszona pozytywnymi opiniami kupiłam go niemalże w każdym dostępnym kolorze mianowicie 010, 020, 030. Brakuje mi jedynie 040 ale ten byłby już zdecydowanie zbyt ciemny.




 Robiłam już jego test na moim kanale klik więc tam możecie dowiedzieć się co o nim sądzę- w skrócie: samo posiadanie trzech kolorów świadczy o tym, że jestem jego zdecydowaną fanką :)




 Wszyscy zachwycają się opakowaniem z pipetą. Rzeczywiście butelka wygląda na ekskluzywną ale zastanawiam mnie fakt, czy nie będzie problemu z wydobyciem podkładu do samego końca? Mam co do tego wątpliwości, chociaż bardzo płynna konsystencja może zdecydowanie ułatwić to zadanie.


Pokażę Wam kolory, bo to było celem tego wpisu. 



 Jak widzicie przed i po rozsmarowywaniu kolory, jak to bywa, różnią się od siebie znacznie. Odcienie 020 i 030 są dość ciemne i całkiem do siebie zbliżone ale 020 ma zdecydowanie więcej różowego pigmentu. Żaden z tych kolorów nie jest idealnie dobrany do mojej karnacji a szkoda, bo jestem zmuszona do mieszania ciemniejszych z najjaśniejszym. Ważną uwagą jest to, że każdy z tych odcieni oksyduje, co jest niestety bardzo upierdliwe. Tak czy inaczej uważam, że jest to całkiem niezły podkład za tak niską cenę (ok. 30 złotych).

 A Wy używacie/ używałyście tego produktu? Jakie macie o nim zdanie? Dajcie znać jaki jest Wasz hit wśród podkładów bo poszukuję czegoś nowego,

pozdrawiam serdecznie,
Semika


1 komentarz:

  1. Bardzo nie lubię się z podkładami tej marki, dlatego unikam ich jak ognia :) Moimi ulubieńcami są podkłady firmy L'oreal i tu mogę Cię zapewnić że znajdziesz odpowiedni odcień dla siebie z Gamy True Match bądź Infallible :)

    OdpowiedzUsuń