czwartek, 25 września 2014

Spotkanie w sklepie Yankee World w Poznaniu.

Lubicie piękne zapachy? Ja uwielbiam, właśnie dlatego przyjęłam zaproszenie na spotkanie w sklepie Yankee World przy ulicy Garbary 35 w Poznaniu.



Pewnie nie uwierzycie, że dotychczas miałam do czynienia tylko z woskiem
Soft Blanket (słynny dzieciaczek;))?
Tym bardziej byłam bardzo ciekawa innych zapachów.
Sklep jest bardzo dobrze zaopatrzony, a styl w jakim został urządzony jest bardzo w moim guście.





Otrzymałam dwa woski, świeczkę w prezencie i rabat 15% na cały asortyment- nie mogło więc zabraknąć zakupów.
Idzie jesień, a właściwie to już jest, więc będzie mnóstwo idealnych okazji na tworzenie romantycznej atmosfery  ;)

Oto moje zdobycze:


Swoją drogą muszę teraz kupić jakiś piękny i praktyczny kominek, macie jakieś propozycje?
Mój powinien już dawno przejść na emeryturę. :):)

Wosk o zapachu Cranberry Pear pachnie pięknie i pochodzi z najnowszej, jesiennej kolekcji. Bardzo dużo zapachów przypadło mi do gustu ale na razie popróbuję te które mam. Jestem pewna, że starczą mi na długo.
Zresztą mój węch odmawiał troszkę posłuszeństwa, tak to jest gdy chce się powąchać wszystkie dostępne zapachy ;)


A Wy macie swoje ulubione zapachy Yankee Candle?
Jestem bardzo ciekawa co o nich myślicie?
Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz