piątek, 3 października 2014

Marketing rekomendacji. Co to takiego, znacie?


Hej Kochani,

No właśnie, co to jest marketing rekomendacji?
Znacie Streetcom i Rekomenduj.to? Jeśli nie, zapraszam do dalszej części.
Od razu rozwieję Wasze wątpliwości- post nie jest sponsorowany.
Mam wrażenie, że informacje, które przedstawię są bardzo interesujące- skromne to nie było;))


Zobaczcie jakie paczki do mnie przyszły:


Fajne prawda? :) Pewnie się zastanawiacie skąd je mam?

Testuję produkty na stronach: www.streetcom.pl oraz www.rekomenduj.to.
Na tych stronach możecie się zarejestrować i gdy będziecie mieli aktywne konto, co jakiś czas pojawiać się będą ankiety, które trzeba wypełnić.
Ankiety dotyczą różnych produktów, od jedzenia po kosmetyki, usługi etc.
Jeśli Wasze odpowiedzi będą zgodne z poszukiwanym typem testerki, macie szansę wziąć udział w kampanii organizowanej przez konkretną markę. Jeśli tak się stanie, dostajecie paczkę z produktami do testowania.
Brzmi interesująco, prawda?

Gdzie jest haczyk?
Jest to marketing rekomendacji, czyli musicie opowiedzieć o tym produkcie jakimś osobom, dając mu ulotkę/produkt/próbkę. Następnie na stronie internetowej trzeba wypełnić raport z takiej rozmowy. I już.
Nikt Was do niczego nie zmusza, nie musicie na siłę nikomu "słodzić"- ważne są opinie osób z którymi rozmawialiście, a publikujecie je tylko w raportach.

Mam szczęście i dość często kwalifikuje się do różnych kampanii.
Zobaczcie co tym razem dostałam.


Jestem w drużynie Ewy Chodakowskiej, jupi!!!:))
Ona wspiera tę kampanię, więc prawie jakbyśmy się znały....hihi żart oczywiście:)

Teraz to na pewno się nie spocę, taki zapas! Kilka sztuk powędruje do moich koleżanek, więc nasza drużyna będzie większa:):)



A jakbym zgłodniała, mam cały zestaw zup.
Z głodu więc na pewno już nie umrę :):)
Firma Winiary postarała się i dołączyła też inne, fajne gadżeciki.


Do zup dodajemy minimalna ilość warzyw i voilà...obiad gotowy! 



Ja zawsze lubiłam testować nowe produkty i od kilku lat już jestem zarejestrowana na tych stronach. Dla mnie to świetny sposób na poznanie nowych produktów i świetna zabawa.

A Wy znaliście Streetcom i Rekomenduj.to? Jakie macie doświadczenia i opinie na ich temat?
A może są inne, równie interesujące strony, które polecacie?
Chętnie poczytam o tym w komentarzach,
pozdrawiam serdecznie
Emilia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz