piątek, 3 października 2014

Marketing rekomendacji. Co to takiego, znacie?


Hej Kochani,

No właśnie, co to jest marketing rekomendacji?
Znacie Streetcom i Rekomenduj.to? Jeśli nie, zapraszam do dalszej części.
Od razu rozwieję Wasze wątpliwości- post nie jest sponsorowany.
Mam wrażenie, że informacje, które przedstawię są bardzo interesujące- skromne to nie było;))


Zobaczcie jakie paczki do mnie przyszły:


Fajne prawda? :) Pewnie się zastanawiacie skąd je mam?

Testuję produkty na stronach: www.streetcom.pl oraz www.rekomenduj.to.
Na tych stronach możecie się zarejestrować i gdy będziecie mieli aktywne konto, co jakiś czas pojawiać się będą ankiety, które trzeba wypełnić.
Ankiety dotyczą różnych produktów, od jedzenia po kosmetyki, usługi etc.
Jeśli Wasze odpowiedzi będą zgodne z poszukiwanym typem testerki, macie szansę wziąć udział w kampanii organizowanej przez konkretną markę. Jeśli tak się stanie, dostajecie paczkę z produktami do testowania.
Brzmi interesująco, prawda?

Gdzie jest haczyk?
Jest to marketing rekomendacji, czyli musicie opowiedzieć o tym produkcie jakimś osobom, dając mu ulotkę/produkt/próbkę. Następnie na stronie internetowej trzeba wypełnić raport z takiej rozmowy. I już.
Nikt Was do niczego nie zmusza, nie musicie na siłę nikomu "słodzić"- ważne są opinie osób z którymi rozmawialiście, a publikujecie je tylko w raportach.

Mam szczęście i dość często kwalifikuje się do różnych kampanii.
Zobaczcie co tym razem dostałam.


Jestem w drużynie Ewy Chodakowskiej, jupi!!!:))
Ona wspiera tę kampanię, więc prawie jakbyśmy się znały....hihi żart oczywiście:)

Teraz to na pewno się nie spocę, taki zapas! Kilka sztuk powędruje do moich koleżanek, więc nasza drużyna będzie większa:):)



A jakbym zgłodniała, mam cały zestaw zup.
Z głodu więc na pewno już nie umrę :):)
Firma Winiary postarała się i dołączyła też inne, fajne gadżeciki.


Do zup dodajemy minimalna ilość warzyw i voilà...obiad gotowy! 



Ja zawsze lubiłam testować nowe produkty i od kilku lat już jestem zarejestrowana na tych stronach. Dla mnie to świetny sposób na poznanie nowych produktów i świetna zabawa.

A Wy znaliście Streetcom i Rekomenduj.to? Jakie macie doświadczenia i opinie na ich temat?
A może są inne, równie interesujące strony, które polecacie?
Chętnie poczytam o tym w komentarzach,
pozdrawiam serdecznie
Emilia

1 komentarz:

  1. Słyszałam o tym, że można dostać kosmetyki za darmo w zamian za wystawienie opinii ale myślałam, że są to tylko próbki przynajmniej ja kiedyś próbki dostałam.
    Wiem, że na artykułach sponsorowanych można nieźle zarobić. Jest nawet odłam marketingu dedykowany blogerom czytałam o nim na http://adnext.pl/baza-wiedzy/influencer-marketing/ i widzę, że to fajna sprawa zarówno dla jednej jak i drugiej strony. Sama gdybym była blogerką z odpowiednią ilością followersów to bym publikowała artykuły sponsorowane.

    OdpowiedzUsuń