wtorek, 28 października 2014

Tanie zakupy ubraniowe na jesień 2014.




 Hej Kochani,

Pierwszy wpis modowy czas rozpocząć :))
Poszałałam trochę na Allegro i zakupiłam kilka fajnych i niedrogich ciuszków. Więcej o nich mówię w filmie, który obejrzeć możecie  tu.
Obiecałam Wam w nim, że zamieszczę zdjęcia jak te ubrania prezentują się na mnie, a więc czas start:))


   

Sukienka w kolorze kobaltowym jest fantastyczna, jedna z moich ulubionych.




Ta sama dresowa sukienka w wersji szarej- to ją pierwszą kupiłam. 
Po upewnieniu się, że jest fenomenalna, zakup kobaltowej był tylko formalnością.
Dla zainteresowanych, aukcja z tymi sukienkami:




Poniższa sukienka to sprawczyni tych całych zakupów. W niej się zakochałam 
i zapragnęłam więcej Ale czy warto ją winić? To jak wygląda tłumaczy wszystko.
Myślę nad zakupem takiej samej tylko w kolorze czarnym. 
Link do sukienki:


Kupiłam jeszcze spódniczkę granatowo- szarą z kokardkami. Kosztowała jedyne 19,90 złotych (aukcja ze spódniczką z kokardkami- klik).
Dostępne są jeszcze wersje bez kokardek, oraz jednokolorowe. 



Pozostałe zakupy pochodzą ze sklepu Pepco. 
To, że uwielbiam kupować tam rzeczy do domu pewnie już wiecie.
Często można tam również znaleźć interesujące ubrania.
Do sukienek dresowych potrzebowałam łańcuszka,
znalazłam taki za 9,90 złotych.


Te spodnie rozeszły się w mgnieniu oka. Dorwałam je przy kasie dopiero co po dostawie. Okazały się strzałem w dziesiątkę za niecałe 30 złotych.



A na koniec sukienka w panterkę. Motyw modny ale nie przez wszystkich lubiany.
Można było wybrać szarą lub beżową panterę. Ja w tym sezonie stawiam na szarość :))




Podobają Wam się moje nowe ubrania? A może polecicie miejsca, gdzie można kupić coś ładnego za niedużą cenę? 
Pozdrawiam serdecznie,
Emi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz