środa, 26 listopada 2014

Pomysł na nowe posty na blogu.

Hej Kochani,

Ostatnio dużo myślałam o jakimś stałym temacie, który będę poruszać na blogu.
Od samego początku chciałam, aby filmy na Youtube i wpisy na blogu wzajemnie się uzupełniały, ale nie dublowały.

Posty na blogu mają być przede wszystkim uzupełnieniem tego co niedopowiedziane w filmach. Jest jeszcze Facebook, ale tam macie dwa
w jednym- linki do nowych wpisów i filmów, tak aby nic nikomu nie umknęło.
Takie było moje założenie i bardzo staram się tego trzymać.

Na Youtube cyklicznie pojawiają się filmy z ulubieńcami miesiąca, oraz projekty denko. Tutaj natomiast nie ma wpisu, na który co miesiąc mogłabym Was zaprosić.
Czas to zmienić i to od zaraz! :)

Oto dwa stałe (mam nadzieję) elementy na blogu:
  1. Zdjęcia miesiąca-  czyli migawka z wydarzeń, spotkań i prywatnego życia uwieczniona na zdjęciach.
  2. Wish lista, czy też chciej lista- moje pragnienia, potrzeby i zachcianki :)

Już wkrótce zdjęcia listopada. :))

Co myślicie o tych tematach?
A może macie jakieś inne, które chętnie przeczytałybyście u mnie na blogu?

Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii,
pozdrawiam serdecznie,
Emi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz