poniedziałek, 1 grudnia 2014

Zdjęcia miesiąca- Listopad 2014.

Hej Kochani,

przygotowałam dla Was kolaż ze zdjęciami z listopada.




Większość zdjęć zrobionych było w Amsterdamie. Jak wiecie byłam tam podczas długiego weekendu listopadowego,
Vlog z tego pobytu możecie obejrzeć TU

Kupiłam również książkę Radzki, aaaa!!!
 Bardzo chciałam ją mieć i spełniłam swoje marzenie. Uwielbiam Radzkę. 
Bardzo jej kibicuję i trzymam mocno kciuki za to, by na jej koncie było jak najwięcej takich sukcesów.

A ten kociak na zdjęciu nie jest mój. Należy do sąsiadów, ale ja uwielbiam wszelkie zwierzaki, więc i on musiał znaleźć się w moich ramionach :)

P.S
Nie obraziłabym się gdyby taki kiciak lub piesek mógł na stałe zamieszkać u mnie w domu:))

Pozdrawiam serdecznie,
Emi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz