piątek, 9 stycznia 2015

Chciej lista- styczeń 2015.

Hej Kochani,

tym, z którymi się "nie widziałam" na YT, składam najlepsze życzenia w Nowym Roku:)
A skoro nowy miesiąc, to i nowe zachcianki :)

Zaczynamy:


  • RZĘSY ARDELL, DEMI WHISPIES
Jedna para wystarczy, bez przesady:). Mówiłam Wam, że niedługo biorę ślub? Zamierzam mieć wtedy rzęsy do nieba, jeśli macie jakieś inne typy godne polecenia, dajcie koniecznie znać:)

  • JEANSOWA KOSZULA
http://www.cogdziezaile.pl/index.php?n=4672&hity-cenowe-jeansowa-koszula-wiosna-2013

Miałam już taką nie raz, nie dwa... Nigdy jednak nie była dokładnie taka, jaką chcę. Musi być przede wszystkim dobrze skrojona. Zauważyłam, że pasują mi ładnie podkreślające talię i dopasowane. Marzy mi się taka w kolorze ni to z punku 3 ni z 4. Domyślam się, że jak już taką znajdę, będzie kosztowała sporo... Skąd ja to znam? :)

I to tyle, na więcej rzeczy zapewne i tak nie starczyłoby mi pieniążków. Powiem Wam, że moja grudniowa chciej lista w dużej mierze została zrealizowana, więc same rozumiecie:)

Jak tylko wymarzone rzeczy zostaną zakupione, nagram dla Was haul, chcecie?

Pozdrawiam serdecznie,
Semika

2 komentarze:

  1. denimowa koszula jest na mojej chciejliście już od 2 lat jednak każda jaką mierzę wygląda na mnie okropnie, ale nie poddam się i szukam dalej :) ale nie wierzę, że masz tak mało zachcianek na styczen :) pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzies mi umknal Twoj komentarz Kochana. Szukalam tej koszuli i nic nie znalazlam-witam w klubie😘

    OdpowiedzUsuń