środa, 15 kwietnia 2015

Targi BEAUTY VISION & LOOK w Poznaniu wkrótce. Co planuję kupić?

Hej Kochani,

 Pisałam Wam już na Facebooku, że wybieram się na targi Beauty Vision- link do tego wydarzenia jest TU
Byłam na nich pierwszy raz w ubiegłym roku i muszę przyznać mam lekki niedosyt.



 Obiecałam sobie, że w tym roku dobrze przygotuję się do tego wydarzenia i dokładnie zapoznam się z harmonogramem targów. Łatwiej wtedy mi będzie się poruszać między stoiskami i trafię dzięki temu do tych sprzedawców, których ofertą będę zainteresowana. Na pewno też zaopatrzę się w jakieś kosmetyki, no bo wiadomo, że głownie po to tam idę :)

Jakie marki mnie głównie interesują? Co chcę kupić?


  • Bielenda- miałam kiedyś peeling, był całkiem niezły choć z parafiną- popatrzę czym jeszcze dysponuje firma


  • Bikor- zawsze mnie kusiła kolorówka tej firmy, muszę "obadać" co nieco. Rok temu przy tym stoisku było tyle ludzi, że sobie odpuściłam


  • Clarena- również peeling miałam, z tymże tym razem do twarzy. Mają bardzo duży wybór kosmetyków pielęgnacyjnych- chociażby powącham je :)


  • Farmona- polska marka, która niejednokrotnie mnie urzekła dobrymi produktami. Na pewno na coś się zdecyduję.


  • Flormar- rok temu chciałam kupić róż z tej firmy. Zobaczymy, czy w tym roku na coś się zdecyduję.


  • Essie- jeśli lakiery tej marki będą miały atrakcyjne ceny- zakupię chociaż jeden.


  • Kallos- koniecznie skuszę się na maskę keratynową i może jakąś jeszcze? 


  • Loton- w ubiegłym roku kupiłam wielkie opakowania loton 4- lakieru do włosów dla mamy. Tym razem nie będzie inaczej- ona je uwielbia. Możliwe, że nie starczy ich dla nikogo innego :)


  • Macadamia- bardzo bym chciała tą słynną maskę do włosów, ale pod warunkiem, że będzie w dobrej cenie.


  • Maestro- może jakiś pędzelek?


  • Revitalash- oj to chyba marzenie. Cena tej odżywki do rzęs jest zbyt duża- ale pomarzyć można:)


  • ReflectoCil- henna do rzęs i brwi mi się przyda- ponoć najlepsza.


  • Yasumi- miałam krem pod oczy w opakowaniu strzykawki i był genialny. 


  • Ziaja- peeling Rebuild do ciała musi być mój!


 Nie dam sobie ręki uciąć, że na tym całe zakupy się skończą. Nie powiem też, że wszystko z tej listy zakupię. Znając siebie wiele rzeczy mnie zauroczy i na pewno coś dorzucę do torby. Miejmy nadzieję, że ceny będą przystępne i faktycznie się to opłaci.
Dam Wam znać- podejrzewam, że pokażę Wam wszystko co upolowałam w filmie,

Wybieracie się na targi? Co znalazło się na Waszej must have liście w tym roku? Co polecacie?

Pozdrawiam serdecznie,
Semika


1 komentarz: